Är det fel på mig?

Alla i klassen fick tillbaka sina frisörprov i fredags men inte jag eftersom jag inte var där :)
Men jag fick reda på mitt resultat idag och jag fick MVG.
asså jag borde ju bli glad eller hur?
Men jag blev inte det :S jag förstår inte?! Jag kan ju inte vara missnöjd bättre betyg kan man inte få..
Men det är något, en konstig känsla =/

Jag tycker inte ens jag förtjänar det MVGet.
Jag pluggade ingenting angagera mig knappt på lektionen, fattar inte hur det gick till :S ? förklara ..

Jag borde fan skratta av lycka borde bli lika glad som när jag fick mvg i engelskan men nej =/
tydligen inte ..
faan

Kommentarer
Postat av: robin ericson

grattis :)

2008-10-12 @ 22:14:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0