17 september = bästa dagen på länge

Idag är världens härligaste dag typ ;) haha  ..
Men jag är fortfarande sjuk =/
Men blir bättre och bättre :)
Går ju till skolan iaf har så jävla svårt att bara ligga hemma och göra ingenting xD
Jag fungerar ju inte riktigt så.
Men nu ska jag berätta :D
I torsdags för 2 veckor sen fick vi skriva om en låt som kopplar till minnen, på engelskan.
Och jag är inte speciellt bra i engelska, har aldrig varit det.
Har typ ALLTID legat på G nivå. Och kanske på några enstaka små grejer har jag fått någta svaga VG:n
Men aldrig bättre. Men vad händer jo idag fick vi tillbaka dom uppsatsterna vi skrev om minnen.
Och jag fick :
MVG

Seriöst? Jag fick MVG ! Tror aldrig jag blivit så glad i hela mitt liv !
Jag är så sjukt stolt över det ! Ja herregud !
Vet inte ens vad jag ska skriva :D Är så jävla glaaaaad :D


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0