Oså va det ÄNTLIGEN LOOOOV

Guuud va sköönt äntligen lov :)
Känns som att jag verklige behöver det. Är så sjuukt seg på morgonen så det finns inte :O
Okej att man typ aldrig är pigg när väckarklockan ringer ;) Men vafan jag är överdrivet seg  ..
Tack till Nina som ringt och väckt mig typ hela veckan :) skulle nog aldrig orkat upp annars (a)

Har inte så mycket inplanerat nu på lovet vet iaf att jag och Nina drar ner till min mamma på torsdag vilket ska bli jävligt skönt att bara få komma bort från allting :) Bara få ta det lugnt och träffa mammsen :)
Saknar henne!
Annars blir det väl att träffa kompisar :) kanske festa om jag orkar just nu känns det bara som att jag vill sova bort lovet :)

Imorgon ska jag träffa H på dagen sen ska jag med Nina på någon släkt grej eller ah :P haha :)

Ha ett toppen lov :)
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0