Nyköping here we come :)

Vi åker en dag tidigare än planerat men det ska bli så underbart skönt att komma bort och få en paus från allt här hemma. Kommer nog inte blogga alls när jag är hos mamma om jag inte får lust eller tid ;).
Vi får väl se :) haha.
Har faktiskt tröttnat lite på att skriva i bloggen därför är det ite direkt den bästa uppdateringen men jag försöker så fort jag är hemma och kommer ihåg. men men..

Igår åkte jag in till stan med Nina. Vi skulle Träffa S och hand kompis. Det gick faktiskt helt okej, kändes lite tufft men va nog värt det innerst inne. Sprang även på Johan som jag inte träffat sen typ juni? haha helt sjukt. Va faktiskt riktigt kul att se honom igen. Sen sprang vi på Jonathan oxå :) Hälsade bara lite snabbt eftersom vi skulle vidare.
Sen åkte jag och Nina hem. Träffades lite senare och gick ut med M, J och R. Lite segt att bara gå omkring ute men vi kom inte på något bättre att göra. Och dessutom hade jag inte speciellt mycket krafter eftersom jag är FÖRKYLD IGEN, och denna gången är det en verkligen en jobbig förkyldning. Jag hostar som aldrig förr och kunde knappt prata imorse när jag vakna Gaby har bevisen på det ;) hahaha.

Idag skulle jag egentligen träffat Gaby men jag orkade verkligen inte åka till henne och hon kunde inte komma hit så vi sket i det. Jag bestämde mig istället för att ta en riktigt lugn dag med mormor och morfar. Riktigt mysigt faktiskt länge sen jag träffade dom nu kändes det som. Så dom hämtade mig runt halv 3 tror jag. Sen åkte vi dit vi pratade åt och gick sedan en hundpromenad i mörkret :).
Efter allt det åkte jag till Vällingby för att köpa lite saker sen satte jag mig på tuben för att åka och möta Nina som hade varit i stan och käkat middag. Vi gick hem till mig en stund sen drog hon vid 10.
Och vid 11 gick jag ut igen för att gå en promenad med J. Vi gick till statiol. Han är nog den underbaratse personen jag känner. Han får mig ALLTID på bra humör. Tyvärr så träffas vi typ aldrig längre. Nu va det nog säkert 5 månader sen vi sågs sist och jag skanar verkligen honom. Vi va så otroligt bra vänner förut men det är så sjukt för de få tillfällen vi ses känns det som vi sågs typ igår. Vi pratar och skrattar alltid. Vi tar lixom vid där vi slutade sist.

Nej nu ska jag nog kolla på en film. Sen dags för mig att krypa till kojs!

Ha det bra och ha en bra halloween helg ;)

<333

Kommentarer
Postat av: Emma

jag blev utmanad så nu utmanar jag dig också! kika in och se vad du ska göra haha ;) vet att du är borta nu men om du orkar kan du göra den när du kommer hem :D PUSS

2008-10-29 @ 17:16:37


URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0