Mamma du är bääst

Mamma kom hit idag för att hålla mig sällskap. Och allt kändes precis som när jag bodde hemma :)
Det var så skönt att få träffa henne igen.
Känns som att det var riktigt länge sen vi träffades. Vi har mest träffats korta stunder när hon haft kurs i sthlm.
Och jag har ju inte varit och hälsat på hos henne sen i juli och det är ju ett tag sen.

Hon kom hit runt halv 2 då hade hon varit och handlat :)
så hon kom med massa läsk, chips, godis, frukt, grönsaker, soppor, honung o massa annat :)
Sen satt vi och prata lite kolla på film oså :) riktigt mysigt faktiskt :)
Sen åkte hon och köpte kina mat :) och foundation och mascara till mig :) hihi !

Klockan blev runt 7 och jag bestämde mig för att ta en värktablett och åka iväg för att träffa J.
Mamma körde mig nästan hela vägen fram :) behövde bara åka en station med tuben.

Nu kom jag nyss hem och så fort jag klev innanför dörren kände jag mammas parfym och det blev faktiskt iktigt tomt efter henne =/  Blir nog hemma imorgon oxå tyvärr =/ Men jag får se om jag orkar gå tvivlar på det. Värktabletter hjälper ju men det är nog bättre att låta kroppen få arbete och ta bort allt virus.
Även fast jag hatar att bara ligga hemma och vara död.

Men hur jag än gör imorgon MÅSTE jag gå på onsdag. Kan inte missa för mycket då blir det så jävla jobbigt sen att ta ikapp allting.

Men tack mamma för en riktigt mysig och bra dag :)

Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0