Hemma?

Det känns typ som att jag aldrig är hemma längre :O
Vilket  är sant .. :P Har varit hos en kompis hela veckan typ kommit hem sena kvällar osv.

Har blivit sjuk nu =/ Började få ont i halsen i onsdags och den började svullna upp.
Så jag gick till skolsköterskan och hon tyckte jag skulle gå till vårdcentralen vilket jag gjorde igår med sällskap av morfar.
Jag tog ett halsprov men det va tydligen inte halsfluss. Jag va nästan säker på att det skulle vara det för jag mår inte dåligt på något annat sätt. Har typ feber och svullen hals vad kan det annars vara?
Men så sa dom iaf att om jag tar ett halsprov för tidigt är det inte säkert att det ger utslag så blir det inte bättre nu inom en vecka så tänker jag fan gå tillbaka o ta ett nytt halsprov xD

Jag gick faktiskt till skolan idag trots att jag kände mig dålig.
Va med på första lektionen sen kände jag att jag inte orkade mer så jag gick hem. Missade som tur va inget nytt på frisören :) Ikväll blir jag nog hemma eller så träffar jag någon kompis och kollar på film och bara chillar.
Imrogon vet jag inte riktigt vad som händer har egentligen planer men får se om jag orkar utföra dom :)
Vore fan rätt skönt med en lugn helg :) Känns som att jag behöver det. Kanske mår jag bättre sen?

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0