Fredag 17 oktober 2008

Nu ska jag berätta vad vi gjorde igår :)
Först visste vi verkligen inte vart vi skulle ta vägen det enda som va planerat va att jag skulle träffa Nina.
Så hon kom till mig runt 8 och tillslut bestämde vi oss för att dra ihop något litet hemma hos Nina xD haha  .. Eftersom hennes mamma inte va hemma :)
Så jag, Nina, Emma, Thanh, I, E, G, J, A, M och A drog dit.
Va rätt chill i början men rätt stelt .. haha men det gick ju över sen eftersom det kom en massa annat kul folk sen :)
Ingen aning om hur många vi va där tillslut men många blev vi iaf :)
Och sjuuuukt kul va det :)
Länge sen man träffa några av dom :D så det va riktigt kul och kvällen var riktigt lyckad.

När jag o Nina kom dit idag blev vi bemötta av ett helvete haha det va så stökigt.
Men fan det va värt att städa det va faktiskt inte ens jobbigt :)

TACK FÖR EN UNDERBAR FREDAG <33

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv, jag hade grymt kul :D jag kunde ju ha hjälp till att städa, de hade ni inte behövt göra själv (;

2008-10-19 @ 12:47:06

Postat av: Emma

sv: tack desamma (: ja men de var ju de :P

okej vad skönt att de gick snabbt så man inte får några skuldkänslor haha (; <33

2008-10-20 @ 22:52:31


URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0