Blandat

I ena sekunden har jag bara lust att försvinna, bara gråta och glömma allt.
Men i den andra sekunden så tänker jag, jag tänker på dig och att du har fått mig glömma på ett nytt sätt. Trodde det skulle ta längre tid men tack vare dig har det gått lättare. Det jobbiga nu är att jag inte kommer klara av smärtan igen =/.
Tomhet ensamhet och ingen värme utan dig sovandes bredvid mig ..
Vet att det är dumt att se saker och ting i förväg men det är en känsla. Vi kommer aldrig komma längre än så här jag tror tyvärr inte det. Men det är kanske bäst.. Jag vet inte. Men just vill jag bara ta vara på tiden, på stunderna och på allt vi delar just nu.
Du betyder något, du betyder något för du har hjälpt mig.
Kärlek mellan oss finns inte.
Men du är väldigt världefull i mitt liv just nu.

Tack för att du finns <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0