Trött ..

Jag är så jävla trött, men det har varit en rätt skön kväll ..
Åkte hem efter skolan tog det lite lugnt sen åkte jag och Nina ut till Bromma flygplats för att säga hej till pappa som mellanlandade i Stockholm :) Det var faktiskt mysigt länge sen jag träffade honom, ibland känns det rätt tufft att ha honom så långt borta. Önskar att han bodde här!
Efter det så åkte vi till Hässelby för att tända lite ljus på Ninas tvillings syrras grav =/ Det kändes faktiskt rätt jobbigt, svårt att förklara.. Vet inte ens några ord som passar bra in. Men graven var riktigt riktigt fin med alla blommor och massa ljus!

Fick reda på mitt permanent prov idag som vi hade i tisdags ;) VG
Är faktiskt nöjd, det är riktigt svårt att få till fina passér och få spolarna att sitta kvar bra och dessutom hade jag något fruktansvärt ont i armen och axeln i tisdags när vi hade provet så är lite förvånad över resultatet!

Schema ändringar nästa vecka, riktigt sköönt!

Måndag: Vanlig dag, inga ändringar 8:30-16.00
Tisdag: Inställd frisör lektion i mitten av dagen, mindre bra men men. 9.05-10.10 och 14.05-15.40.Möjligtvis kan sista lektionen bli framflyttad, HOPPAS!
Onsdag
: Sista lektionen inställd pga utv-samtal 10.00-13.00.
Torsdag: Helt plötsligt har vi fått nytt schema! Framflyttad lektion. 10.20-14.55
Fredag: Sista lektionen inställd pga uvt-samtal 10.20-13.00

Nu närmar sig julen med stormsteg! Helt otroligt va fort det går :O ..
Ska faktiskt bli riktigt riktigt skönt med lov.
Det enda svåra nu är att komma på va man ska köpa för julklappar till alla!

Ha det bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0