Piss

Jag har fan skadat mig!
Igår va jag med mormor och morfar och kolla på deras hustomt och grund asså dom bygger ett hus i Täby.
Men hur som helst så höll jag på att frysa ihjäl så vi sätter oss i bilen och så frågar mormor om jag vill sätta mig där fram istället så jag får värme i sätet. Så jag ska kliva ur bilen igen men självklart halkar jag?! rätt ner på höften och min axel. Men just då kändes det ingenting hade ont alls utav det. Men imorse när jag vakna kunde jag typ inte röra armen och tänkte att jag kanske hade sovit konstigt eller något. Sen kom jag på att det va ju den axeln jag landade på igår. Och kan inte påstå att den är bättre nu kan knappt lyfta saker med den och att sätta på sig jackan är fan skit jobbigt!
Och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre! Värktabletter hjälper inte alls och jag har tillochmed försökt med voltaren men inte det heller :(
aja, det är bara att vänta in bättre tider !

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0