Ny design :)

Jag hade tröttnat på min förra design för länge länge sen!
Men jag kan verkligen inte fixa bloggen själv! Jag förstår ingenting, absolut ingenting av alla tecken och skit!
Men idag ÄNTLIGEN så hjälpte Katja mig med lite :) och sen nu på kvällen fixade Emma resten och jag super nöjd!
Så tack till er tjejer :)

Idag har jag tagit det lugnt, bara varit hemma.
Träffade S en stund runt 18 och Nina kom hit nyss :)
Ska väl försöka sova rätt tidigt, eftersom jag ska upp typ 6 imorgon :O Usch fy fan!
Men men .. allt går väl bara man vill! Bara 3 skolveckor kvar så det är bara att kämpa :)

<33

Kommentarer
Postat av: Katja

var så lite så :)

shit bara tre skolveckor, känns helt sjukt.

2008-12-01 @ 11:38:27


URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0