=/

Jag är helt slut, trött som fan!
Kom från skolan 19:40 .. kul att spendera hela kvällen där pga öppet hus!?
Men det va helt okej, fick testa på massa nya saker men det va rätt jobbigt men visst alltid kul med nya saker som vi inte gjort innan :) hihi .. 
Men just nu dunkar mitt huvud och jag mår illa som fan =/ Känns typ som att jag kommer att spy när som helst :O?
Fan orkar inte bli sjuk igen =/ Men mår jag inte bättre imorgon så går jag inte till skolan. Har tagit en värktablett men det hjälper inte .. ligger i sängen nu med täcke och med min varma vetekudde på magen. Känner iaf inte lika mycket av magontet då =/ Hoppas jag mår bättre imorgon orkar fan inte ligga hemma..

<33

Kommentarer
Postat av: hej

hahaha

2008-11-30 @ 19:57:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0