Allt som har en början har ett slut

Lyckligt eller olyckligt så har allting ett slut.
Så är det och man överlever allt :)
Det enda som behövs är tid!


Jag är iaf väldigt trött på skolan !! BLÄÄ ..
Får bara G på matte proven och det gör mig tokig! Jag vet ju att jag kan bättre?!
så vafan är felet? :S Jag funderar skarpt på att hoppa av matte A har ju fan redan G i matte A så vad ska jag med ett till G?
Jag vill ju nå iaf VG men det verkar vara omöjligt! Kanske börjar läsa matte B ist? Min lärare sa ju faktiskt att jag har kapasitet för det xD men vågar man lita på honom ;)? hahah njaa det är tvek på det asså xD
Men allt är väl värt ett försök..? haha 

Aja imorgon är det öppet hus i skolan -.- det suger
Det innebär att vi måste vara på plats i skolan hela kvällen!
Imorgon börjar jag 10.00 och slutar senast 16.00 sen måste ALLA vara tillbaka i skolan 17:30 och vi slutar typ 19:30!
Hur fan ska jag orka? Jag är verkligen inte på humör för att gå i skolan :O
Borde inte klaga så mycket men är inte på något super humör!
Hoppas det finns folk som är på bättre humör än mig iaf :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0