5 november

Hade prov idag, som vanligt hade jag inte pluggat. Fan jag måste skärpa mig! Det kommer inte hålla i längden.
Men har inte haft ork för det. Det är egentligen en dålig bortförklaring :P

asså man kommer in i perioder då allt bara känns konstigt! Även fast allt egentligen är hur bra som helst..
Igår va jag sur typ hela dagen och idag har jag varit glad typ ända fram tills nu, vet inte riktigt vad jag är just nu.
Har bara lust att lägga mig och sova. Se vad morgondagen har att erbjuda.
Inte för att jag tror att den kommer bli så mycket iaf inte om man kollar på mitt schema =/ Matte, engelska och datakunskap! Jag avskyr det ..
Torsdagar = SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0