Renovering i bloggen

Idag fick jag ÄNTLIGEN hjälp av Katja att fixa i ordning bloggen :)
Jag är rätt nöjd, några småsaker jag kanske skulle vilja ändra på men jag får se.
Vad tycks?
Tack Katja för hjälpen :)<3

Dagen som varit har väl varit okej, inte en av dom bästa.
Missförstånd hit och dit!
Har verkligen fått nog av en viss person och tänker inte höra av mig mer nu!
Ibland orkar man inte ta mer skit ..

Träffade Nina, Martin och Patrik på kvällen, först satt vi och kollade på film.
Efter det åkte vid in mot stan, rätt segt faktiskt och jävligt kallt ! Usch,
Och nu äntligen sitter jag i min varma säng och kollar på någon film på 4:an , har inte en aning om vad den heter men det får gå :)

Ha en trevlig helg :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0