Nina Barud

Våra minnen tillsammans dom är det finaste jag har.
Du har lärt mig så mycket under våra år tillsammans.
Du fanns där när allt sket sig, vad som än hände så stod du där med dina armar öppna.
Det finns ingen annan som gjort så mycket för mig som du har.
Jag är så otroligt glad över att jag fick chansen att lära känna dig, för du är den finaste någon kan få någonsin.
I höstas när vi bråkade HATADE jag verkligen dig, men det spelade ingen roll för även fast hatet va stark kunde jag inte låta dig gå. Det var något som gjorde att jag inte kunde släppa dig !
Och det är jag väldigt glad över för utan dig vet jag inte hur jag hade klarat mig igenom allting !
Jag kommer ALLTID finnas här för dig det spelar ingen roll vad som händer !
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0