Ingenting hjälper

Nu sitter  jag i skolan, har precis haft fysikprov.
Så jävla onödigt av mig att ens åka o skriva det.
Jag ska ju byta skola o linje till hösten för er som inte visste det :)
Nu går jag ju i bromma gymnasium men ska byta till s: eriks gymnasium inr frisör,
eller som dom vill kalla det hanverkar programmet. det anses vara en del av hantverkarna tillsammans med snickare florister mm ..

Men sen igår på dan någon gång har mitt huvud dunkat asså något sjukt mycket!
Vet inte vad jag ska göra? Igår trodde jag fan att jag skulle spy.
Men jag la mig rätt tidigt har sovit ungefär 8 timmar inatt, men huvudvärken sitter i ? VARFÖR?
Åh det gör mig galen,
ska ill kiropraktorn för sista gången idag sen blir det nog stan med Thanh o efter det ska vi PLUGGA ! Måste göra klart en samhällskunskaps grej tills imorogon så vi är lite lätt stressade :P haha
Vi får väl se hur det går, jag o Thanh är ju inte dom bästa på att plugga. Men nu måste vi ju? haha det är ju vårat arbete .. eller snarare Thanhs jag bryr mig inte speciellt mycket om mina betyg i år men det är klart jag ställer upp :) Ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att få jobba med något så man känner att man göra någon nytta för en gångs skull xD

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0