Favorit i repris

Lördag kvällen blev väl typ som förra helgen ?
Jag, Nina, Martin, Peter, Peters flickvän o hennes kompisar och sen 2 andra killar.
Vi började i tanto sen gick vi till långholmen istället men där va det dött så vi gick hela vägen tillbaka. 
När va kom tillbaka till tanto kom det fram en tyska till mig ! Hon pratade på och som tur är har jag ju läst tyska i 3 år men det va ett tag så jag minns inte så mycket ;) haha sen blev det en härlig bladning av engelska tyska o svenska när det fråga hur de skulle åka till södertälje :) Jag hoppas hon kom fram dit med sina 2 herrar ;) !
Vi åkte sedan vidare till fridhemsplan, till donken o sen äntligen hem :)

Tack Peter för hjälpen och tack till Nina och Martin,

Sjukt lyckad kväll andra helgen i rad :)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0