Fan jävla rygg !

Jag gick ju till kiropraktorn i en vecka va där typ 3 ggr sen va det nästan borta och jag va super glad !
Sen bokar vi ny tid 2 veckor senare bara för kontroll (det är nu på måndag).
Tror ni inte då att ryggen blivit lika ond igen? Asså det gör helt stört ont kommer ju knappt upp ur sängen !
Vafan ska jag göra?

Valborgskvällen blev mysig. Vi startade kvällen på resturang 6 tjejer :). Sen åkte vi hem till mig, det kom över några killar. Men vi bara hos mig en stund för vi skulle vidare på fest i liljeholmen.
Därefter drog jag och Katja till Sollentuna där vi skulle gått på en annan fest men ja det blev inte riktigt så, orkar inte gå in på detalj ;) ni som vill veta ni får väl slå mig en pling. Haha !
Det slutade iaf med att vi va hemma 4- halv 5 på natten med taxi som min kära morfar fick betala!

Tack morfar för allt !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0