Är det möjligt ?

Du är den som står närmast mig egentligen,
kan man hata den personen?
Hata är ett för starkt ord, men jag är så besviken på allt.
Våra roller känns som ombytta, det är fel!
Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle känna så här.
Jag har accepterat mycket och jag har gått igenom det här förut.
Men varför blir jag så mycket mer besviken nu än förut?
Är det kanske för att allt hände igen?
Jag kan hade för höga förhoppningar om att det inte skulle ske igen.
Jag vet inte,
Just nu känner jag bara att jag verkligen inte orka med det mer !
Vill så gärna berätta men kan inte ..
Innerst inne vet jag att jag älskar dig, men just nu gör jag inte det.
Det spelar ingen roll hur mycket du försöker intala mig att du älskar mig över allt annat,
när du gör så här tror jag dig inte ! Ord betyder ingenting.

Kommentarer
Postat av: Ewie

jag känner precis som dig...

2008-05-14 @ 00:07:53


URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0