Allt va perfekt !

Idag var verkligen allting bra !
Jag sa ju att det skulle bli bättre !
Efter skolan åkte jag o fixade lite saker sen åkte jag hem till Nina.
Vi åkte till vällingby för att möta Martin, tillsammans bar det av mot stan närmare bestämt kungsan o rix fm festivalen :) ! Trodde faktiskt inte att vi skulle bli kvar där hela kvällen. Men det var vi det har faktiskt jag aldrig gjort förut ! Men kul va det, trodde fan jag skulle bli hes riktigt ordentligt haha men den är ändå rätt okej nu xD !
Kommer hur som helst hem halv 12 och är på bra humör och allting så kommer du och förstör !
ALLTING jag hatar det !
Varför skrev du för? Jag är så jävla trött på det, du va tvungen att välja den här kvällen av alla?
Jag har haft 2 piss dagar kunde du inte tagit en av dom?
Fuck you, låt mig bara va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0