10 maj

Kom precis hem, har haft en super kul kväll !
Vi åkte in till rålis runt 7 , träffade Anders o några kompisar till honom.
Vi va knappt i rålis utan drog istället till tanto , fy fan va mycket folk det va där och man träffade en massa bekanta ansiktet :) riktigt roligt faktiskt !
Polisen va självklart på plats men va gjorde det? Jag var o är nykter :) Man kan fan ha jävligt kul utan sprit oxå,
Lite tråkigt bara att det hände en sak, men insåg oxå att personen i fråga ångrade sig väldigt mycket ! Så jag hoppas du lärde dig en liten läxa? ;) Du kan inte behandla mig hur som helst , det kan ingen ! Allt får sina konsekvenser.
Vi lämnade tanto runt 12 efter ett väldigt stort kramkalas :)
Åkte till Hässelby och på tuben träffade jag en gammal klasskompis vi hade fan inte snackat sen avslutningen i
9:an så det va kul !
Resten av kvällen bestod bara av att gå en helvetes lång bit men men det behövs ibland och speciellt nu när jag har ryggproblem tyvärr blir det nog inte bättre hade ju helt fel skor ;)

Hur som helst var det en riktigt toppen kväll,
Tack alla inblande :)<3

GRATTIS TILL MORMOR OCH FINNI SOM FYLLER ÅR IDAG :) HIP HIP HURRA HURRA HURRA !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0