Tillbaka efter en vecka med blandade känslor

Nu är jag hemma igen ..
Om jag ska va helt ärlig har jag faktiskt inte saknat någon eller något här hemma  ..
Egentligen finns det massa jag vill berätta om allt där uppe men jag orkar faktiskt inte  ..

Det har hänt så mycke runt mig nu, så jag känner bara för att sova bort all tid alla dagar !

Jag har hittat min största rädsla någonsin o sen jag hittade den har jag inte kunnat tänka på något annat  ..
allt skaver jag tror faktiskt aldrig jag gråtit så mycket som jag gjort den senaste veckan ..
asså det trycker i bröstet hela tiden , jag har aldrig mått så dåligt tror jag ..

fan vet inte vad jag ska säga jag trodde jag skulle komma hem o vara full av ny energi ..
men tydligen kunde allt som skulle bli så bra bli så fel :S!

Jag berättar mer senare eller en annan dag om jag orkar  ..
Men just nu orkar jag verkligen inte  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0