Tack för allt !

Tack allihopa för ni kom , vi hade en riktigt mysig kväll iallafall till en början ..
Sen blev det ju lite problem med den ena och andra.
Men jag tror att det mesta är löst nu ?!
Tack för alla presenterna jag fick igår , en rosa tröja av Emma och Katja , guldiga örhängen och en hårinpackning av Emma , ett presentkort på Gina tricot av Thanh, en drinkbok och en sån som man kan blanda drinkar i av Åse.
Även fast allt var lite konstigt där ett tag är jag glad över att ni kom ..
8 personer va vi när alla hade kommit och ja det va lite trångt men det gick okej :) ..

Idag blir det bara att ta det lugnt , mår faktiskt lite illa men varför vet jag inte  .. va inte ens packad igår så jag kan ju inte vara bakis?

Kommentarer
Postat av: Emma

du glömde den söta krukan med den lilla blomman höhö (a) (L)

2008-03-16 @ 17:27:59


URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0