Snart dags att träffa lite släkt

hm, ja att träffa en del av släkten är ju inte det roligaste man kan göra.
Men sen jag flyttade hemifrån har jag haft lite dålig kontakt med dom och min kusin fyller 10 idag.
Så jag ska åka dit med mormor o morfar , ska ändå blir kul att träffa alla.
Men allt sånt här blir så himla lång tråkigt . hoppas vi inte stannar allt för länge :)

Fan va tiden har gått snabbt :O jag fyller år imorgon !
Det känns helt sjukt !
17 låter så mycket äldre än 16 eller är det bara jag som tycker det :S ?
haha  ..

Aja nu ska jag göra mig i ordning måste gå om 20 minuter  .
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Katja

snart blir min lilla flicka stooor :D (L)

2008-03-11 @ 18:52:30


URL: http://Kaatjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0