segdag

Hela dagen har typ gått nu och jag är super trött.
Jag har inte gjort ett skit faktiskt.
J åkte härifrån typ vid halv 2 eller något ..
Sen gjorde jag mig i ordning pratade med Nina i telefon sen gick jag och handlade, hatar det men det måste ju göras ! Sen åkte jag till åkermyntan för att möta Thanh så fick jag låna OC första säsongen. Så nu sitter jag i soffan men datan i knät och kollar på OC !
Imorgon är det dags för skola igen har ju inte varit där på 2 veckor nu, känns lite konstigt o jag har absolut ingen lust att gå :P haha men jag måste =/

Jag glömde berätta igår att det kommer komma bilder från resan om ett tag jag väntar bara på att min pappa ska maila över dom och förhoppningsvis gör han det innan han sticker till moskva på tisdag men om inte så får ni vänta :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0