Reskväll

Jag och Thanh bowlade i sumpan tillslut :)
Jag måste erkänna att Thanh vann ! Så grattis till henne :)
Men det va ganska lika genom hela serien faktiskt  ,

Efter det så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men vi ville inte hem ..
Så vi mötte upp Thanhs kompis och ganska snabbt bestämde han att han och hans kompis skulle ut på krogen och Thanh tyckte vi skulle med så javisst sa jag typ och så bar det iväg  ..
Vi åkte till fridhemsplan , men när vi väl kom dit så va det stängt ! Och sen vettefan vart vi skulle men men ..
Det slutade med att jag o Thanh gick till donken jag va ju så kissnödig hahah !
Och sen åkte vi faktiskt hem helt ensamma eftersom dom andra 2 drog någonstans vafan vet jag och ärligttalat så bryr jag mig inte ett skiiit !!

Imorgon måste jag upp klockan 9 eftersom jag ska på lunch hos min mammas ex mans mamma haha  ..
Men mammas ex man Pelle ska oxå dit med hans nya familj ,
Jag tror fan inte att jag kommer komma upp i tid imorgon  .. usch ! känns redan jobbigt !


<3

Kommentarer
Postat av: Thanh

Haha, tack, jag var ju så grym! :D
Nathalie, vi har fan blivit stammisar på donken.. Pinsamt!
(L)(L)

2008-03-24 @ 12:41:07


URL: http://thaanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0