Resan

Jag måste ta mig samman och berätta lite om vad jag gjort iallafall ..
Jag började hela lördagen med en 8 timmars bussresa ..
Kom till stugan runt halv 5 i lofsdalen då va alla redan där o det hade packat upp sina saker  ..
så vi åkte för att hyra skidor ..
det tog kanske 1 timme eller något ..

Söndagen blev rätt seg Jonatan o Thea kunde ju knte åka skidor så vi höll mest till i barnbacken..
Några andra åk blev det väl.

Måndagen kom vi ut i backen typ halv 11 . Klockan 11 började Jonatan o Theas skidskola o jag och pappa åkte i lite andra backar medan Linda stod o höll koll på barnen.
Så här såg dagarna ut ända fram tills i torsdags  ..
Då hyrde jag o pappa bräda , jag har åkt förut men det va pappas första gång :)
Då va vi i backen klockan 9 och tog sittliften upp väl uppe kände jag att mina skor gjorde något sjukt ont så jag kunde fan knappt röra mig , så jag åkte snöscoter ner och bytte skor. väntade på pappa sen åkte vi upp igen ..
första åket blev det en väldigt massa fall xD
Men sen gick det bättre ända fram tills jag fick sneskärning på en isfläck o föll handlöst framåt o gjorde illa nacken så nu är jag typ handikappad ! haha men idag är det bättre än igår ..
så igår blev det bara 2 åk med skidorna va så jävla rädd för att jag skulle göra mig mer illa på något sätt =/ även fast jag aldrig ramlat på hela veckan med skidor ..

Idag åkte pappa o familjen klockan 9 så då satt jag i hotellet reception i 3 timmar i väntan på min buss  .. 

Vädret har varit helt okej , inte jätte soligt men 1 meter snö fanns det iallafall..
Hoppas ni har haft det bra här hemma !
<33 

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Gud vad kul att resa

2008-03-08 @ 22:02:53


URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0