Påsklov :D

Nu är det äntligen påsklov :D
Vi slutade 2 timmar tidigare än vad vi skulle gjort , super härligt !
Dom körde biptestet på gympan jag blev faktiskt jävligt imponerad av de flesta i klassen..

Sen åke jag Thanh och Katja in till stan för jag ville byta min piercingstav för jag tycker den är för lång o den skaver på tandköttet.
Hur som helst så kom vi dit hon ba : Jaa men du har fått en helt vanlig läkstav som man får när jag piercar sig där alltså "en 12". Men du kan ju gå till blue fox (som låg 1 minut därifrån) och kolla om dom har "10". Så vi gick dit , väl där kollar han på den och säger men det där är ingen "12" det är är snarare en "10" men när jag piercar så använder jag "9" men jag vågar inte byta den på dig. För det första får du betala 110 kronor och då kommer det säkert svullna eftersom man pillar osv och då kommer du behöva byta tillbaka igen efter någon dag och infektions risken blir högre .. för det andra kan du byta den om 3 veckor så om jag va du skulle jag försöka hålla ut.

Ibland undrar man alltså , men men jag ska gå tillbaka till blue fox om ca 3 veckor för att byta till en vanlig stav o slippa den här jävla läkstaven :D och dessutom om jag köper smycket där så sätter dom in det gratis :D JIPPI !

Ikväll blir det bio , PS I love you.
Vi får se vad vi tycker om den , en del säger att den är super bra andra säger tvärtom så det ska bli spännande jag tror att den är bra .. Men aja  ..
Ha ett super bra lov !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0