Lördag 29 mars

Vaknade ganska tidigt :P eller klockan var väl typ 12 Thanh ringde mig då !
Sen pratade jag med Jonathan som jobbade i rosan :P Så jag o Katja gick dit för att säga hej ,
Jag vet inte hur länge vi blev kvar men men ..
Efter det åkte vi upp till Vällingby Katja hade ju inte varit där sen innan dom öppnade K:5 ..
Vi gick runt en snabbis sen mötte vi upp Nina, kollade vidare ..
Sen har jag inte gjort så mycket .
Thanh och Katja kommer över sen, från början skulle jag gått på fest i Södertälje men jag orkar verkligen inte det. Ska upp senaste 11 imorgon. Mamma kommer upp så det ska bli super kul ! Det va länge sen man träffade henne nu känns det som, och påsken blev rätt tom utan henne..

Ha en mysig lärdagkväll

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0