Legat inne hela dagen

Jag vaknade runt 12 av att min mormor ringde och frågade lite saker inför imorgon  ..
Jag ska ju dit imorgon med släkten och käka middag. Hm dom vet ju inte om min piercing så undrar va dom kommer säga ? haha kanske som alla andra vuxen att dom inte gillar det osv osv ! vem fan bryr sig?

Hur som helst skulle jag ju träffat Matidla idag, jag smsade henne när jag vaknade. Men sen fick jag inget svar och tyckte det va skit skumt .. så jag ringde och ringde  ..
Och vid typ strax efter 3 så ramlar det in en helvetes massa sms och gissa från vem ? Om ingen annan än Matilda ..  haha då har det lixom varit "stopp" i närverket så jag fick alla samtidigt  ..
Och då va det lite sent innan vi väl kunde snacka ordentligt klockan blev nog 4 ..
Och hon skulle på middag hos någon kompis så vi sket i det  ..
Sen kom iallafall Katja hit ..
Och då bestämde jag mig äntligen för att åka till Farsta ikväll där jag ska träffa Anders ,,
Thanh följer oxå med !
Men shiit jag trodde jag skulle få sveriges tråkigaste kväll ..
Men men .. nu får vi se vad som händer ;) alltid väntar det nya äventyr :D

Ha en trevlig påskhelg !

Kommentarer
Postat av: Katja

glaad påååsk :D hihi

2008-03-22 @ 12:53:33


URL: http://Kaatjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0