Kvällen tog aldrig slut !

Vi började kvällen hemma hos mig , jag, Thanh , Katja och Markus ..
Vi satt här pratade och hade jävligt kul :P
Sen gick vi och handlade mat åt mig (a ), efter det åkte jag och Thanh in till stan för att möta Lucas och hans 4 kompisar. Vi mötte dom sen försvann Lucas och vi satte oss på första bästa hby tub. för vadå ? vi trodde ju att dom hade dissat oss !? Men sen smsade faktiskt Lucas och frågade vart vi tog vägen?
Vi gick av i vällingby , ingen kände riktigt för att åka hem så vi satte oss på 541 utan att veta vart vi skulle. Vi rignde Oscar i klassen och vi bestämde att möta upp honom och några av hans kompisar i hässelby strand. Så vi gick av vid barnhemsvägen och bytt buss klev av vid åkermyntan och upptäckte att bussen mot hässelby strand inte skulle gå förens om typ 30 minuter så vi började gå. Vi hann till griftegårdsgränd där klev vi på 119 där alla killarna satt. Men precis innan vi gick på fick jag ett samtal om att Lucas och dom tyckte att vi skulle komma ttill skarpnäck ? Hallå va dom dumma i huvudet eller? klockan va ju fan 1 mitt i natten. Vi skulle ju bara gå hem till Thanh och hämta kläder och sånt för hon skulle sova hos mig. Men vi pratade lite om saken gick hem till Thanh hämtde alla kläder och sen satte vi oss på bussen och då bestämde vi oss faktiskt för att åka över till skarpnäck vilket skulle ta en timme med buss totalt och 1 byte i stan. Vi hade tur bussen vi skulle byta till kom precis när vi kom typ så vi fick springa men vi hann :D !
Vi va framme typ strax innan halv 3 .
Ja Thanh det som hände i skarpnäck det stannar där !
Vi åkte iallafall hem igen 5:45 typ utan att ha sovit en sekund, vi kom hem till mig klockan 7 ..
haha båda två somnade som 2 stockar och sov riktigt gott ..

<3<3


Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

nyaste bilden på tatueringen!
kika gärna in min blogg! :D

2008-03-26 @ 14:36:08


URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Thanh

de som hände i skarpnäck stannar i skarpnäck!
(L)(L)

2008-03-27 @ 00:42:46


URL: http://thaanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0