Jag kan inte sluta tänka !

Jag blir galen ..
Jag orkar inte tänka mer nu ..
Men hur vill jag ha det  ?
Det verkar iallafall som att du ångrar dig och det hoppas jag verkligen att du gör ! Mer än allt annat  ..
Jag vet att jag inte varit lätt med allt mitt tvekande för dig ..
Undvikit att träffat dig osv i en månad nu !
Om jag inte hade gjort kanske allt hade sett annorlunda ut ?
Fan nu börjar jag ju snart lägga skulden på mig !
Men det kanske egentligen är mitt fel ..
eller?
Åh jag orkar inte tänka mer nu ..
Efter igår trodde jag att jag visste vad jag ville ,
och så kommer du med det här ?
Jippi ännu mer problem ..
Jag önskar att det var tvärtom ,
Om vi nu ska vara vänner ? Hur fan ska det gå ?
Det kommer ju kännas jättekonstigt , samtidigt som jag inte vill förlora dig ..
Jag är rädd och väldigt förvirrad  ..
Varför skulle det bli så svårt? Vi har bråkat typ hela veckan eller iallafall tjaffsat o nu kändes det nästan som om allt skulle bli bra .. Tänk va fel man kan ha det är helt sjuk !
Hur kunde jag ens tänka tanken ? Jag borde fattat ..
Men varför berättade du inte ?
Jag ville tro på allt du sa, du lovade till och med att jag alltid skulle kunna lita på dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0