hoppla en ny rubrik

haha , har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik .. ?

men hur som helst jag mötte Thanh runt 5 och gick upp mot vällingby för att kolla om det va mindra folk där idag och det kan ju jag berätta att det var, idag va det mycket lugnare. Och jag måste faktiskt säga att det är riktigt fint där inne i K:5 !
Nu sitter vi hemma hos mig och några kompisar till Thanh typ ska komma hem till MIG och förkröka !?
haha gud va snäll jag är xD sen får man väl se vad som händer ? Kanske ska träffa Katja men vi får se. Thanh ska iallafall jobba tidigt imorgon så hon kommer nog dra sig hemåt rätt tidigt ikväll vilket är förstårligt :)

aja , Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0