Helt slut !

Ja som alla vet va vi ju ute på äventyr i natt vilket slutade med att vi sov hos mig klockan 7 imorse ;)
Vi gick inte upp förens 10 i 2 och det va endast för att jag behövde ta mitt penicilin och för att Thanh hade en piercing tid halv 5 vid odenplan (a)
Hon piercade naveln vilket blev jätte fint ! Passade super bra !
Hoppas du är nöjd Thanh ;)
När det var klart så åkte vi hem till henne där vi gjorde pastasallad med massa gott i !
thihi (a)
Efter det har vi inte gjort mycket alls ? mest slappat hemma hos mig Markus kom förbi en sväng med 2 tjejer som jag inte vet vilka det var men men ..
Imorgon åker Markus hem igen =(

Undra om jag ska försöka sova snart?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0