Hej då

Nu är jag vaken igen och har för tillfället ganska mycket tid (a)
Så inte gå hemifrån förens hm 7:30 ungefär ..
För min tunnelbaka går 7:41 men eftersom jag ska få med mig min stora väska ned för alla trappor vill jag överdriva lite med tiden.

Jag gick och la mig ungefär vid 3 somnade direkt va helt slut då.
J kom och hämtade sina kläder efter 2 dagar tjat. Så han åkte härifrån vid 1:35 typ så det hjälpte mig att hålla mig vaken.

Det sjukaste av allt va att jag vaknade av mig själv 4 minuter innan väckarklockan allts5:41 asså jag vaknade bara till och så hade jag typ hoppats på att det skulle va kanske en timme kvar tills jag skulle upp men nej nej.

Sen tror jag att jag somnade om iallafall sen ringde pappa vid 6 precis som han hade lovat mig.
Så då pratade med honom i 5 minuter och då hann jag vakna till.

Jag gick upp tog mitt penicilin kollade om jag hade feber och sen gick jag tillbaka till sängen och satte mig här :) !

Om några minuter ska jag göra ett nytt försök med att göra mig i ordning utan stress ,
ska nog inte platta hela håret är alldeles för trött för det .. luggen får fan räcka sen får det bli att ha 2 flätor ..
Vem fan bryr sig om hur man ser ut på en jävla buss ?

Just nu känns inte alls lika jobbigt att åka som det kändes igår kväll, vet inte riktigt varför  ..
Fick prata av mig när J kom så det kanske underlättade ?

Hoppas ni får det bra här hemma , kommer sakna många människor !
som sagt jag finns på luren nästan hela tiden..

Jag är tillbaka den 8 mars !

Love
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0