Ulriksdal + poker

Som vanligt kommer jag och Thanh ut rätt sent men igår blev det väldigt sent :P
Vi tog en tub som gick från mig 22:38.
Vi åkte då till Ulriksdal, jag ville gärna dit eftersom min mamma bodde där när jag va ungefär
4 år. Och jag har haft svaga minnen därifrån men aldrig vetat vart det varit någonstans tills igår.
Mormor o morfar berättade det för mig. Och när jag och Thanh väl kom dit visade det sig att jag kom ihåg väldigt mycket väldigt väl och tydligt ! Lite läskigt faktiskt men väldigt roligt !
Efter det åkte vi till söder för att träffa lite folk xD. Vi va där typ runt 1.
Där spelade vi poker och jag ska vara ärlig! Jag har aldrig i hela mitt liv spelat poker !!
Men Thanh hade tydligen spelat tidigare :) Det slutade iaf med att vi vann :D
haha, kanske lite nybörjartur? eller? ;)

Idag ska jag ut och sola blev aldrig riktigt så igår xD
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade bara dåligt motstånd ;) haha!

2008-06-01 @ 22:08:30


URL: http://thaanh.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha det kanske va det ? eller? ;)

2008-06-02 @ 00:29:37


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, det tror jag nog (;

Jag menar vi spelade ju ut dom rätt fort? ;) mouhaha!

2008-06-02 @ 18:04:46


URL: http://thaanh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahaha ,

Nja fort är fort 40 minuter ? hahaha xD

Kul va det iaf :D

Älsk

2008-06-03 @ 18:04:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0