Nya äventyr :)

Jag låg hemma hela dagen, va helt slut. Sen känns det inte super lockande att gå ut heller när inte solen skiner jag vill ju kunna bada o sola men hur kul är det när det är massa moln hela tiden? BLÄÄÄÄÄ
Jag träffade Nina på kvällen, vi hade absolut inte en aning om vad vi skulle göra först.
Men sen snackade jag med M och vi åkte dit dom va hemma hos en kompis till honom.
Långt va det, men äsch :) kul som fan hade vi, dom spelade det där gitarr spelet fan vet jag hur det stavas haha :P
Sen sjöng vi sing star :) riktigt skojj.
Vi hade bestämt att vi skulle sova hemma hos M så vi började traska hemåt runt 2, kan ju inte påstå att jag va speciellt nykter då men trött som fan va jag xD så ville bara sova.
Men så möter M och hans två kompisar massa annat folk :O Och dom bestämmer sig för att vi ska dra in till deras fest ett tag och där va det ju betydligt mycket mer drag haha :) Jag höll mig till min vattenflaska men det blev mycket skratt och massa skojj :) haha observera att jag och Nina va dom yngsta hela kvällen haha xD ungefär med 2-4 års ålders
skillnader. thihi :) kul med nytt folk, runt 4 så drog vi hem till M för att sova. Men somna inte förens ungefär 6 kanske. Sen blev vi väckta 12:30 usch och fy vad jag hade ont i mitt huvud då :P haha :)
Nu är det betydligt bättre har kommit hem och duschat men jag har jättejätte ont i magen. JÄVLA MENSVÄRK haha hoppas den går över snart ! Har tagit ipren och sitter nu med en värmekudde på magen och ska kolla på en film , In good company :) hoppas den är bra har faktiskt aldrig sett den förut.

Juste mamma kommer förbi en stund sen :) det blir nog bra :)

puss på er  <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0