Nu är det inte långt kvar !!

Snart snart snart får jag reda på om jag kommit in på s:t eriks,
trodde jag skulle kunna kolla det inatt men det gick tydligen inte :S
Konstigt egentligen för det gick ju förra året xD

Det där med mobil börjar göra mig förvirrad :P
haha , pappa ringde och växkte mig kvart i 12 idag och började snacka om mobil hit o dit.
Sen bestämmer vi oss för att jag ska gå upp till vällingby och kolla lite saker.
Orkar faktiskt inte förklara allting här :P haha :) Tar för mycket tid och det kommer bli rörigare än vad det redan är.
Det som pappa ville att jag skulle kolla hos 3 gick tyvärr inte att fixa.
Så jag gick vidare till onoff för att kolla vad telefonen kostar där och då va den ungefär 300 kr dyrare än på internet.
Jag pratade med pappa igen. Då tänkte han beställa den på internet men att jag kunde gå och hämta ut den själv.
Men det gick inte heller. Så nu släppte vi det, vi fixar det imorgon.
Så imorgon blir det en ny telefon eller iaf i här de kommande dagarna :)


 

Det blir nog Sony Ericsson C702


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0