Nu är det inte lång tid kvar !

Nu springer tiden iväg!
Idg lämnade vi tillbaka alla våra böcker och jag raderade mitt konto :P
Så nu kan jag inte låna fler böcker i bromma iaf xD
Ibland förstår jag inte vart tiden tar vägen men men :)
Jag är faktiskt rätt imponerad av mig själv ibland jag har lyckats få helt okej betyg med tanke på att jag verkligen inte satsat ! Så jag är faktiskt nöjd med dom !

Slutade klockan 1 idag fan va härligt !
Åkte hem, Nina kom hit och vi la oss ute på min gård och solade :D
Men inte speciellet länge lite mindre än 2 timmar kanske sen blev det lite kyligt :P

Nu har jag precis varit i tvättstugan och slängt in lite tvätt , det behövs verkligen !!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0