Knas eller?

Varför har man inte fått reda på om man kommit in eller inte ännu för?
Det står ju eftermiddagen den 26 juni och det va ju idag :S
Knas asså riktigt skumt :S !
Har fan loggat in typ 100 ggr idag men inte sett något..
Aja det är bara att vänta och se :) haha :)

På tisdag kommer min nya mobil iaf :D thihi fan va glad jag blev när pappa beställde den !
Har gått 3 veckor utan mitt 3 abonemang har bara haft mitt jobbiga kontantkort !
Usch vad jag hatar det ! haha :D
Okej måste erkänna att det är bra att dom finns, speciellt om man har comviq kompis xD
Då blir ju det väldigt billigt att ringa o smsa inom comviq ;) haha :D
Men jag klarar man fan inte utan mitt abonemang :D haha !

Ikväll åkte jag och Nina in till stan hamnade i kungsan xD
Där mötte vi Anders och hans kompis o massa annat folk.
Stötte även på Martin 2 ggr under kvällen ;) haha :D
Och en annan bekant :) Trevligt värre :)

Imorgon ska jag sova riktigt länge :) och på kvällen kommer Stefan :)
Det blir nog riktigt mys :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0