En god tanke

Vaknade runt 10 idag av att de ute på min gård klippte buskarna,
med en sån där eldriven grej som låter sam faaaaaaaan.
Ni tror inte jag blev irriterad va? haha
Det är bara förnamnet, trodde seriöst jag skulle bli tokig!!
Jag brukar ju förfan vakna runt 2 och jag kunde inte ens somna om sen.

Men jag gick upp ur sängen förens vid 2 typ ändå :)
Gick upp till Vällingby för att fixa lite saker i några affärer.

Vid 4 drog jag upp till min mormor och morfar istället.
Och gissa vad?
Jag köpte med mig en jättesöt rosa blomma :)
Mina mormor älskar blommor och nu har dom precis sålt huset,
så jag tänkte att jag kunde gratulera lite med en blomma och dessutom passa
på att tacka för allt dom gjort för mig de senaste året! Utan dom har jag inte klarat allt

Mormor blev iaf super glad för blomman :) morfar oxå för den delen man han gillar kanske inte blommor på samma sätt  hahaha men men :)

När jag åkte hem från dom trodde jag seriöst jag skulle slå sönder ungen som satt framför mig på bussen !!!!!!!
Han och hans mamma kom på efter några hållplatser och jag satt i en fyra på bussen.
Den där lilla ungen skriker som fan och gråter så tårarna sprutar och dessutom vägrar han stå eller gå själv,
så hans mamma typ bär honom !! och dom sätter sig mittemot mig och det första den lilla killen gör är att han
sparkar mig på knäna och hans mamma rycker tag i hans ben och när han inte kan sparka längre så börjar han försöka slå mig med hand knytnävar !! Mamman tar tag i honom o säger någon sen kollar hon på mig och börjar prata men jag hör inte vad hon säger så jag kollar bort och fortsätter lyssna på min musik och så där fortsätter han hela vägen ills jag går av !! Jag kan ju iaf berätta att dom inte är svenska någonstans ! Svarta som natten ..
Den killen måste seriöst haft något allvarlig sjukdom ! Människa gör något åt saken! det där beteendet är INTE okej!!!

Ikväll får jag se vad som händer, pappa har bett mig att ta det lugnt eftersom jag haft lite feber de senaste dagarna :(
Så jag kanske stannar hemma :)

<333

Kommentarer
Postat av: Noreen

anti rasism?

2008-06-25 @ 00:40:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0