Vad är felet?

Har verkligen vaknat på fel sida idag!
skit jobbigt, känner mig bara trött sur och jävligt irriterad!
Vet absolut inte vad jag ska göra idag, jag hatar att vara rastlös men det är jag typ hela tiden :S
Kanske därför jag  inte tycker om att vara här?
Pappa tror typ att det är bra för mig att åka hit så jag kan koppla av?
hm äsch jag vet inte, men alltid när jag är hemma brukar jag ju göra saker.
Så det är väl därför jag tycker det är så långtråkigt här nere. Dagarna går ju så långsamt :P
haha :D

Jag ska iaf ut och jogga sen :) ska försöka satsa på 3,5 det är 1 km längre än förra gången xD
Jag tar mig upp sakta men säkert ;) haha :D
Kanske har berättat förut att jag skulle springa idag ?
Minns inte vad jag skrev förut xD haha :D det kallas otroligt bra minne :)

Nej nu ska jag väl glo på film eller något. Kanske gå en sväng med lillasyster..
haha

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0