Trött :P

Asså jag är så jävla trött idag :S vet inte varför ..
Och längtan hem blir bara starkare nu ..
Har varit ute med en gammal kompis idag, det var faktiskt rätt mysigt :)
Får se om vi träffas imorgon oxå kanske kanske inte ;) haha :D
Vi skulle iaf höras för sen åker jag ju hem på lördag :)

Men asså jag har känt mig så irriterad på pappa hela dan :S Vet inte varför !
Han har ju inte gjort något ?
Men jag blev väl lite tjurig när han och Linda åkte till stan och jag fick va hemma och passa mina syskon i en och en halv timme :P haha.
Hade typ lixom precis vaknat och va bara på allmänt dåligt humör och hade verkligen ingen lust att ta hand om två barn som bråkade typ halva tiden..
men men .. det gick väl bra ..

Nu har vi gäster och min lillebror förföljer mig :S
Han har ingen att leka med, så han tycker väl att jag ska göra något kul ..
Men jag har noll fantasi !!
aja , skriver nog senare  :)

puss

Kommentarer
Postat av: H

Ah va kul =D

2008-07-25 @ 23:46:45


URL: http://standbyfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0