Toppen, super bra absolut bääst

haha :D Visste inte vad jag skulle ha för rubrik :P
Men ja det fick bli den :D haha
Jag mår typ så :)
Just udag vakna jag på HELT fel sida va skit sur as länge :P
sen blev jag ännu mer sur pga att en viss person bara blev för mycket :P haha
Men efter det va jag ute o jogga och lugna ner mig en aning xD
sen ville pappa att vi skulle köra gokart  o då blev jag ju rätt glad :D
Så vi åkte dit, men det va fullbokat ikväll tyvärr så det blir en annan kväll .
Kanske redan imorgon ? Vi får se :)

Imorgon ska jag upp typ 9 :(
ska till tandläkaren så det suger :P haha :D
Men det går nog bra skulle dock inte förväna mig om jag har hål ?
Kan inte ens minnas när jag va där sist :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0