Time to move on

Ja det är dags, dags att gå vidare leva livet som vanligt ..
Inte så lätt, inte lätt alls när man verkligen älskat någon.
Det finns saker överallt som påminner mig. Kläder, filmer, låtar, lukter, ALLTING.
Tiden läkar alla sår jag vet det.
Men det känns så konstigt att bara gå vidare från någon man verkligen öppnade sig för.
Vänner är en sak, och visst kan vi vara det.
Men saknaden efter dig kommer kännas tuff ett tag nu.

Jag skulle kunna skriva och skriva utan någon menning.
Det kommer väl komma massa sånna här inlägg nu framöver, det får bli mitt sätt att bearbete min sorg.
Även fast det känns bra att det är slut nu så är de ju jobbigt att gå vidare från något som varit så underbart.

Kärlek svider det är ju bara så, ingenting kan vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0