Ta bort det !

Vaknade 12 utav att pappa ringde, mindre kul ..
men men :)
det va otroligt skönt att äntligen få sova i sin egna säng igen :)
Har sovit som en stock hela natten, vaknade runt 10 första gången men vände bara på mig och somnade om :)
haha !

Det är ju så otroligt fint väder ute, jag vill bara gå ner och bada och sola.
Får jag det? svar : NEJ !!
Asså jag hatar den här skiten jag har, det gör så jävla ont.
Asså när det gör som ondast kan jag fan inte ens andas :S svårt att förklara men det gör så sjukt ont!
Vill bara att det ska försvinna nu :(
Kommer dö annars fan !

aja, ska väl ligga inne tills runt 5 .. för då ska jag in till stan och träffa Sara :)
Länge sen man såg henne :)
Det blir nog mysigt :) hihi !

ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0