Stolt :)

Dagen har rullat på :)
Jag har kollat på film :)
Thanh åkte hem, lite skönt faktiskt. Bara få vara ensam :) det kan behövas!

Har haft en riktigt bra dag faktiskt.
Va ute o joggade en sväng sprang ungefär 2.5 km :)
så det är bättre än igår.
Imorgon har Johan bestämt att jag ska vila mig från träning sen köra igen på måndag :)
Så jag lyder order :) Nu har jag faktiskt satt upp mål o lite sånt för mig själv :)
Tänker inte berätta något här xD haha :) dom är hemliga :)

Kommer nog hem om ungefär en vecka :) får se lite hur mycket det finns att göra här..
sen beror det på vilka som är hemma när jag kommer hem ..
Men jag kommer inte hem senare än den 29 tror jag!

Har lite saker jag måste fixa innan 1/8 dessutom tjänar jag inget på att vara kvar här i 100 år.
så kul är det inte :)

Men jag mår faktiskt riktigt bra nu :)

Nu ska jag ska snart sova ska bara kolla klart på filmen :)
Imorgon kommer pappas frus syster över hit med familjen :) det blir nog riktigt mys dom har 2 dättrar en på 3 år och den andra är bara 6 veckor gammal :) hihi Älskar verkligen bebisar :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0