Riktigt mysigt!

Pelles mamma hämtade mig 16:20, sedan åkte vi ut till Älvsjö !
Men när vi kom dit va inte Pelle där. Så hans sambo Petra förklarade att dom hade glömt sina fiskespön vid bryggan när dom hade varit ute med båten i måndags och han hade bara plötsligt kommit på att spöna var glömda mitt på bryggan.
Sen går det en stund, han ringer och säger att han åkt fast ;) Han har kört för fort och får 2800 kr i böter + en prick i registret. Det va nästan lite rätt åt honom! Han kör ju typ alltid för fort?
Aja efter ett tag kom han oxå. Han grillade oxfile :)
Sen käka vi, det va super gott :)

Efter maten så gick vi en liten promenad ner till långsjön tror jag det hette?
Sen åkte jag och Inga-Lena hem igen!
Det var faktiskt en riktigt mysig kväll!

Vet inte riktigt hur morgondagen ser ut :P
På dagen ska jag sova :D haha och ta det lugnt! Typ det bästa man kan göra på dagarna :D
Om vädret tillåter lägger jag mig kanske ute och solar en stund eftersom jag ska ta min sista tablett av penicilinet ikväll :)
Fan va skönt! Äntligen är det över, men tyvärr är jag inte bättre =/
Vet inte riktigt vad som kommer hända nu, tror faktiskt inte jag vill veta!
Men på kvällen ska jag kanske träffa S, tror nog att det blir så men vi får se :)
Vi kanske kan hitta något kul att göra xD

Jag bjuder på en bild på mig ;) så kanske ni ser att jag klippt bort 2 dm av mitt hår och färgat det ganska mycket mörkare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0