Packat och klart

Nu har jag duschat, gjort mig i ordning o packat det mesta.
När jag hade duschat så ställde jag mig vid handfatet och ser mot duschen, självklart kommer minnen.
Jag minns när du stod och duschade och jag satt utanför och pratade med dig.
hihi :) vi hade alltid det så bra, mycket skratt men vi kunde samtidigt ha allvarliga samtal.
Det var så skönt allting, jag kunde verkligen vara mig själv till 100%.
Älskade varje timme med dig.
Jag ville inte somna på nätterna jag tillbringade med dig och jag ville inte att du skulle somna heller.
Det var så mysigt att bara få ligga där med dig. småprata lite och bara lyssna på dina hjärtslag och andetag.

Så fort jag mår dåligt eller det behöver inte bara vara då det kan vara när jag är riktigt riktigt lycklig oxå.
Då glömmer jag att äta, när vi var tillsammans åt jag inte speciellt mycket men visst åt jag ibland men nu.
Sen vi började bråka i fredags har jag inte ätit mycket.
Fredag : 1 macka till frukost och sen lite mat på donken.
Lördag: en halv macka och lite godis
Söndag: en macka.

Och än så länge har jag inte ätit något idag.
Känner inget sug efter det. Har inte gjort det på ett tag heller.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0